Meer weergeven

Tijdens het eerste bezoek neem ik een intakegesprek bij u af om uw gegevens in kaart te brengen, kijk ik welke problemen er zijn en hoe de conditie van uw nagels is. Hierna kunnen we een blauwafdruk van uw voeten maken om te zien hoe de stand van uw voeten is en waar eventueel drukplaatsen zijn.

Het is verstandig om dit jaarlijks te herhalen, om zo te voorkomen dat u door verandering in de voetstand andere klachten krijgt of vermeerdering hiervan.

Dan gaat de behandeling als volgt:

• Voor optimale hygiëne worden uw voeten gedesinfecteerd.

• Het op de juiste manier knippen van de nagels.

• De behandeling bestaat onder meer uit het weghalen van eelt en likdoorns.

• Verzorgen van de zijkanten van de nagels en het polijsten van de nagelplaat.

• Eventuele ingroeiende nagels behandelen. Met behulp van apparatuur wordt u snel en vrijwel pijnloos geholpen.

• Als de conditie van voet en been het toelaat, is een afronding van de behandeling met een ontspannen massage mogelijk.

• Als afsluiting krijgt u advies voor de eventuele verdere behandeling voor thuis adviezen o.a over schoenen, nagels knippen etc. en worden eventueel de pijnlijke plekken drukvrij gelegd.

• Behalve dat u van uw klachten af bent, zult u merken dat u met een paar 'nieuwe voeten' weer naar huis gaat.....

Mijn advies is dan ook: loop niet te lang door met voetproblemen, dat zal u pijn en geld besparen!!!

MARIAN GEERLIGS - PEDICURE - RHENEN - PRAKIJK - BIJ U THUIS - PROVOET - SUDA CARE - VOET VERZORGING